Обсуждение транспортных проблем и как их решить

Cyberdaemon

Активіст
Нас. пункт
Kijeŭ
... то багато хто буде кататись туди-сюди "бо там зубні щітки на 30 копійок дешевші" або просто для розваги
Пенсіонерство та школярство й так це робить, бо їм проїзд пільговий. Давайте заберемо пільги, щоби просто так не каталися для розваги 😁

Можливо, замість того, щоб робити проїзд безплатним, варто ретельніше стежити за його оплатою???

lang:be Праезд метрапалітэнам ад Кантрактовай да Паштовай плошчаў каштуе восем грыўняў, а праезд ад Акадэмгарадка да Чырвонага хутара каштуе гэтаксама восем грыўняў, што вельмі нелягічна, бо ў першым выпадку вязуць толькі адну станцыю, а ў другім — аж дваццаць тры.

Гэта несправядліва, што ў першым выпадку мы плоцім у некалькі разоў даражэй, ніж сабекошт перавозкі, а ў другім выпадку — у разы таньней за сабевартасьць.

Многія людзі шкадуючы восем грыўняў на праезд аднэй станцыі йдуць пешшу гэты адтынак. А калі бы тарыф справядлівейшым быў бы, то людзям не жаль было б аддаці, напрыклад, грыўню ды ехаць адну станцыю. Тады бы часьцей людзі езьдзілі і можа, больш бы зарабляў метрапалітэн. (Адпаведна, за праезд 23 станцыяў можна было бы спаганяць і 23 грыўні, напрыклад, але за такую вялікую адлегласьць то адэкватная цана.)
 

Sfandex

Активіст
Нас. пункт
Харків
Давайте заберемо пільги, щоби просто так не каталися для розваги 😁
школярам не все безкоштовно, там є межі (точно не пам'ятаю, можу подивитись)
якась кількість поїздок на місяць, виходить десь 1-2 на день
Можливо, замість того, щоб робити проїзд безплатним, варто ретельніше стежити за його оплатою???
підтримую

А калі бы тарыф справядлівейшым быў бы, то людзям не жаль было б аддаці, напрыклад, грыўню ды ехаць адну станцыю. Тады бы часьцей людзі езьдзілі і можа, больш бы зарабляў метрапалітэн.
за кордоном подекуди так і є, але я не знаю, наскільки це важко впровадити з технічного боку
те, що люди перші роки плутатимуться в різних цінах за різні зони проїзду, це 100%
 
Зверху